The Body Shop – Shoplog en review

Afgelopen vrijdag was ik zo ontzettend zenuwachtig voor mijn presentatie die ik had over mijn eindexamenproject, dat ik mezelf alvast even verwende met een lekker pakketje van The Body Shop. Gauw even de stad in voordat ik naar school ga, was mijn voorstel en dat deed ik. The Body Shop had een leuke actie waarbij je 25% korting kreeg bij aankoop van 2 gezichtverzorgingsproducten, een gratis body butter kreeg bij aankoop van € 30,- en vanaf € 40,- kreeg je er ook nog eens een leuke goodiebag bij! Even inslaan dus!      TBS vitamin e overnight serum-in-oilVitamin E – Overnight Serum-In-Oil 28 ml € 19,-

Mijn huid is de laatste tijd erg droog, waardoor ik vooral na het douchen een trekkende huid heb. Ik liet mij adviseren en kreeg dit serum in mijn hand. Deze serum is op oliebasis voelt totaal niet vet aan en zorgt ervoor dat je huid lekker zacht wordt. Ik gebruik het nu de hele week al en ben enthousiast. Ik gebruik hem in combinatie met het volgende product. TBS vitamin e moisture creamVitamin E – Moisture Cream 100 ml € 26,-

Uit dezelfde lijn als het serum kocht ik een dagcrème. Hij ruikt lekker fris en een beetje naar zwitsal (ik ben niet de enige die dat vind toch?). De werking vind ik prima. Hij is goed voedend en trekt snel in, zoals ik verwacht van een dagcrème.

TBS fuji green tea body butterFuji Green Tea – Body Butter € 16,-

Eindelijk! Ik twijfelde al een eeuwigheid over het aanschaffen van deze body butter. Het enige wat mij tegenhield was het stemmetje in je hoofd; “Je hebt nog zoveel body butters staan!”, maar vanaf nu niet meer! Ik heb vorige week namelijk het laatste beetje uit mijn grote pot Strawberry Body Butter gescoopt. Dit keer had ik een goed excuus, voor de volgende keer maar weer een ander excuus bedenken want aan het eind van deze shoplog/reviews ben ik 3 Body Butters rijker!

TBS coconut shimmer body butterCoconut – Shimmer Body Butter € 16,- (gratis gekregen bij € 30,- aankopen)

I’m in love with the coco… Oke haha deze Body Butter kreeg ik dus gratis. Ik heb nog nooit eerder een Shimmer Body Butter gekocht of gebruikt. Ik moest er wel even aan wennen eerlijk gezegd. De geur vind ik erg lekker en combineert fijn met mijn Treaclemoon Coconut Island. Alleen al die glitters op mijn lichaam? Het lijkt net of ik flink tekeer ben gegaan met highlighter. Misschien moet ik er aan wennen en is het wel leuk op een feestje om glitterbenen onder een korte broek of jurkje te dragen, hmm nieuw idee! TBS moringa soap and bath lilyMoringa – Soap € 3,50 en Bath Lily € 3,50 (goodiebag)

De zeepjes in vaste vorm vind ik heerlijk, evenals de geur van deze heerlijke goodiebag! Moringa is een hele neutrale geur, die ik vooral fijn vind op dagen dat ik een parfum wil dragen. De geur is lekker zacht, maar zeker aanwezig. Ik hou hier wel van! De Bath Lilies van The Body Shop vind ik ook erg fijn. Af en toe heb ik er een van The Body Shop, maar als hij ‘op’ is dan koop ik er toch weer een van de Action omdat die veel goedkoper zijn. Stom, want nu weet ik weer hoe groot het verschil is tussen deze twee. Ik ga hier nooit meer op bezuinigen!

TBS moringa cream body scrubMoringa – Cream Body Scrub € 15,- (goodiebag)

Ik scrub mijzelf vrij weinig, misschien één of twee keer in de maand. Ik weet dat ik dat vaker moet doen omdat het eigenlijk heel prettig is. Misschien is dat wel een goede challenge voor mij. Deze scrub zal ik proberen iedere week een keer te gebruiken. Ik vind het een fijne zachte scrub door de crème die er in zit. Hij is erg voedend, dus het is geen must om na het scrubben een Body Butter te gebruiken, maar dat is natuurlijk wel erg fijn!

TBS moringa body butterMoringa – Body Butter € 16,- (goodiebag)

Om deze goodiebag helemaal compleet te maken zit ook deze heerlijke Moringa Body Butter in de tas! Stiekem heb ik nog een kleine versie in de kast staan, maar die gaat dus lekker mee op vakantie! Deze Body Butter heb ik al vaker aangeschaft en is echt een blijvertje. Ik heb er altijd één op voorraad en dat zal altijd zo blijven.

DSC06427Dit waren alle producten die in mijn tasje verstopt zaten. Nadat de 25% korting eraf werd gehaald heb ik € 49,75 voor dit alles betaald. De totale waarde? € 115,- Dat is nog eens leuk winkelen! In mijn tasje zaten ook nog wat foldertjes over de nieuwe Vitamine C lijn met een paar proefmonstertjes. Na mijn bezoekje aan The Body Shop ben ik gauw doorgelopen naar school en hield ik mijn presentatie. Mijn leraar en de externe beoordelaar klonken enthousiast en hadden geen enkele vraag na mijn presentatie! Stiekem was ik best opgelucht. Daarna ging ik met mijn vriendin mee naar huis en dook ik lekker onder de douche. Waarmee zal ik mij eens douchen?

Vond je deze manier van shoplogs en reviews lezen fijn? Het leek mij namelijk wel leuk om het samen te combineren.

xJoce

Een gedachte over “The Body Shop – Shoplog en review

Geef een reactie

